31 december 2012

HAPPY NEW YEAR!

Allmänt

Godmorgon. Goddag. GOTT NYTT ÅR! :D
Idag så kommer min bror, hans fru & mina brorsöner, min mormor, min moster, och mina kusiner. 
Det kommer bli riktigt mysigt, vi ska väl typ in till stan vid 5 tiden och kolla på raketer, sen hem & spela in videos.
Iallafall jag, hehe. :) Men sedan vänta dryyygt på att klockan ska slå 12, då alla ska gå ut & smälla raketer, höjdpunkt. ♥ För att sedan skåla. Fettmys, men vill verkligen göra mina videoos nu, men väntar till senare.
För har egentligen inte tid nu, eller jo det har jag men..
Den som har tålamod har allt! 
 
 
Meia Lindholm

SV: Inget gott nytt år!<3

Meia Lindholm

Så kul att du verkligen tar dig tid och skriva gott nytt år. Tacksam!
Gott nytt år på dig själv!
Nu finns det frågor hur 2012 har varit, på min blogg.
(länk: http://mejjsy.blogg.se/2012/december/fragor-om-2012.html#comment)
Kanske något du ska lägga ut? Så dina läsare också får se!

Puss och gott nytt år hälsningar Mejjsy.
Vi ses 2013 nästa gång då! :)

** ALLA FÅR DETTA MEDDELANDE SOM HÄLSAR MIG GOTT NYTT ÅR ***

patriciac.blogg.se

Gott nytt år:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress