17 juli 2012

FRÅGESTUND! ♥

Allmänt

 
Nina

Sommar/Vinter
Cola/Fanta
Läsk/Godis
Höst/Vår
Familjen/Vännerna
Gud/Jesus
Dator/Tv
Blogg.se/Facebook
<3/:)

Hur gammal var du när du hade ditt första förhållande?
Är du kär ?
Vad är du sugen på nu?
Vad är det pinsamaste som har hänt dig? :)

Emelie

Hur gammal är du?
Hur många unika läsare har du per dag?

Anneli

1.Vilka bloggar läser du?
2.vad är din drömresa?
3.Om du fick byta liv med någon för en dag vem skulle de vara isåfall?
:D

SABINA

Sv: Visst kan jag ställa några frågor! :)
1. Favorit blogg? 2. Favorit mat? 3. Har du några syskon? 4. Hur länge har du bloggat?

jeSsica

hej ! vilken är din favoriträtt och vad är din perfekta önskeoutfit för en nice sommarkväll? puss

Emelie

Fin blogg.
1. Vad gillar du mest?
Cola/Fanta ?
Häst/Hund?
Pizza/Hamburgare?
2. Hur fick du tanken att starta en blogg?
Och varför?

Caroline Hellgren

1. Hur gammal är du?
2. Brukar du läsa min blogg ?
3. Håller du på med någon sport? :)

Elin

1. Vad är roligast med bloggen 2. Har du sett katten på din header? <3

Nea

SV: Här får du: 1.Hur bra är min blogg från 1-10 (gör inget fast du skulle tycka 1 :P) 2. Hund eller katt? 3. När är du född?

emelie

Hej ! Ja jag kan ställa några frågor :
1. Hur lång är du `?
2. Favoritfärg ?
3. Har du brutit något någon gång ? :)
// emelie

Anonym

Vem är du kär i ?

Ida

Vad fotar du med ? Var bor du ? Syskon ? ♥ :)

Nathalie :)

Hejsan, först & främst vill jag säga att du har en fin blogg :)
1. Har du facebook?:D
2. Har du några husdjur? isåfall hur många & vad för djur?
3. Vad är din favorit mat?
4.Vad är ditt favorit djur?
5. Hur länge har du bloggat?
6.vad har du för favorit färg?
7.Vad tycker du om att göra på fritiden?
Mvh Nathalie från bloggen http://nathalieochjennifer.devote.se :)

wilma, photography

sv; Visst kan jag ställa lite frågor! :)

Vad skulle du göra om du var kille för en dag?
När började du blogga?
Snyggaste kändistjejen och snyggaste kändiskillen?

Melissa

Vilket yrke vill du ha när du är vuxen? :)

Marie

Vilket djur skulle du vilja vara?
Vad heter du i mellannamn?
Favvo ämne i skolan?
Huvudvärk eller feber?
Kram!

Amelia

1. Vad är bäst med att blogga?
2. Vilket är ditt favorit djur?
3. Vad är det viktiga att ha i din garderob?
4. Vad gillar du för musik?
5. Har du sneakers?
6. Har du converse?

Kolla gärna in min frågestund http://brunettamelia.blogg.se/2012/july/fragestund.html#comment

Emma

vad tror du att du gör om 10 år?

Robin Strandberg

Hur gammal är du, och vet dina föräldrar om att du bloggar? Ha det fint!

sandra!

hej, tack så mycket! dsm! lite frågor;)

1: hur många gånger har du flyttat?
2: har du några husdjur, isf vilka/vilket?
3: vart vill du bo när du blir stor?
4: vill du ha tillbaks ditt ex?

Alva :)

Tv/Dator?
kompisar/familj?
Var gärna med på min frågestund också :)

alice kusin!

Hej fina kusin!

Tycker du att jag är en bra kusin? :*

jag tycker att du är en jättefin kusin!

Pusss på dej! ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress