Tjo! Jag lovade ju att när designen var iordning, eller iallafall headern så skulle jag ha en frågestund, så 
här har ni eran chans att fråga allt ni vill! Så, fråga på! :)
Babben

Sv: Skall ha prao hela veckan, sen skall jag antagligen träffa lite folk och sen har jag träff med min konfa träff! :D
Vad har du för planer? :) ♥

Babben

Sv: Åh, det låter till viss det kul ^^'
Klart jag kan ställa några frågor! ♥

Babben

Favorit maträtt?
Om du skulle få välja 3 olika maträtter/saker i resten av livet, vad skulle det vara?
Hur kom du på idéen att börja blogga?
Hur kommer det sig att du fortsatte?

Linn

högsta dröm ? =)

Dragana

1. Ska du resa bort någonstans i sommar?
2. Vilket annat land i världen skulle du vilja bo i?

(Svar: Jag har betalat för min nuvarande design ja, men jag har sabbat den själv lite efteråt av misstag och hon som jag köpte den av ville inte hjälpa mig att fixa den igen utan att jag betalar. :P)

Rebecca

1. Vem är din förebild? Varför?
2. Hur lång är du?
3. Vad är du mest nöjd med på dig själv?
4. Beskriv dig själv med 5 ord!

dominika

hur har du gjort headern? :)

Veronika

•Vad är det viktigaste i livet för dig ?
• Vad är det bäst som har hänt dig ?
• Vad skulle du kunna sitta och göra i timmar ?
• Favorit artist ?

HA EN UNDERBAR DAG :D

molz

vad fick dig att börja blogga? :D
vad tycker du om vår blogg?

Ami

Vem gillar du mest från 1D? =D

Maja ♥

Om du skulle till en öde ö och bli fast där och bara fick ta med dig en sak, vad skulle det vara? :D

ida

giller du hästar/rida?

Kram

Victoria

Jag det kan jag gärna göra!!

1. Varför började du att blogga?
2. Har du något husdjur?
3. Favoritfärg?
4. Sport?
5. Favorit djur?
6. Det bästa du vet?
7. Det sämsta du vet?

/Victoria

LinnJ

favorit färg? :)

Alva

Sv; Tack så mycket! Allt bra förresten? :) Visst kan jag göra det!

Sportar du?
Mål med bloggen?
Favvo blogg?
Vilka andra bloggar läser du?
Mål 2013?
Din högsta dröm?
Varför började du blogga? :)
Kram

Andrea

Hur gammal är du?
Vad har du för intressen?
Kan du svara på allt i en video?
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Vilka är dina tre närmaste vänner?
Hur länge har du bloggat?
Favorit dag på året?

Lalitta

sv: Tack!

1. Vad är ditt besökarrekord?
2. Vad är ditt bästa ämne i skolan?
3. Pinsammaste sak du gjort?
4. Hur skulle du beskriva dig själv?
5. Vad skulle du vilja gör i framtiden? T.ex åka luftballong eller så :)

Maolion

Om du var ett djur vilket skulle passa dig bäst?
Har du några husdjur?
Går du i några sporter?
Hur lång är du? :)

kaffehörnan

Vad har du för mål med bloggen

Har du haft flera bloggar

Kebab eller pizza

MOA ~ brunetten i homs

cola/fanta?
chips/godis?
mascara/concealer?
dator/mobil?
sommar/vinter?

vill du göra bloglovinbyte också? ^^

Denise

1. Vad använder du för smink?
2. Vilken One Direction låt är bäst?
3. Favorit dag?
4. Vad vill du jobba med när du blir äldre?
5. Någon hobby?

Jätte fin header och design! :)

Aida

Solsemester/vintersemester?
Frankrike/Spanien?
Favorit serie?
Favorit film?
Musiksmak? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress