31 januari 2013

Simhallsångest!

Allmänt

Hej, jag får seriöst paniiiik! Jag ska till simhallen imorgon med klassen och är nervös som sjutton!
Jag har plockat fram nästan allt jag behöver men är mest nervös för att vara där!
Jag kommer säkert komma sist när vi simmar, för jag simmar som en.. sköldpadda springer? ;)
Haha, konstigt uttryck.. 
Men, jag har inga snygga badkläder och jag känner mig alltid så.. naken när jag är där..
Speciellt med klassen, vet inte varför? Någon mer som känner så..? :S
+ att jag har ALLTID shorts på mig över bikiniunderdelen, försökte kolla efter snygga bikinis på stadium idag,
men.. dom hade inga.. Konstigt vid den här årstiden, eller hur? ;) ♥
Men jag ska fixa fram lite och sen ska jag föra över lite bilder från mobilen + systemkameran!
Ingen, ingen, kan älska dom mer än jag! ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress