vilka bloggar följer du?:) följer sarabackman, några kompisars som t.ex ninas, jennys & kollar epicfaiil ibland. (om ni klickar på deras namn kommer ni till deras bloggar)

Favoritbloggar? ja typ dom jag följer :) favoriter är svårt, gillar många, men kollar inte alla VARJE dag. 

Bästa minnet? en av dom är eric saade konserten i växjö & i bergkvara när han pratade med mig från scenen :)

favoritmat? :) oj, gyros kanske? Kycklingsallad? Gillar många olika!

vad gör du allra helst på fritiden? spelar fotboll, leker med mina brorsöner, spenderar tid med kompisar.

har du någon förebild? :) min starka storasyster b.la

 

Favorit färg? rosa, svart, marinblå.

Favorit sport? fotboll & basket.

Vad är det bästa med att blogga ? att få många fina kommentarer & läsare, att ha folk som uppskattar det man gör/skriver om & att få så mycket inspiration.

När började du blogga? började för längesen, kanske för.. 4/5 år sen? Bloggade ju inte så seriöst då & har haft 3 bloggar. 

Hemmakväll/Utekväll? både och tror jag, fast riktigt mysigt med hemmakvällar, om man har trevligt sällskap såklart!

Vilken är din favoritplats? stan, på öland & stockholm.

Vart skiulle du vilja resa ? :) skulle såååå gärna vilja åka till New York :)

mest andvända mobilapp? kik, annars är det nog snapchat, instagram eller vine.

gillar du justin bieber? ingen jag lyssnar på men inget emot honom eller hans musik, har själv många kompisar som är galna i honom, så får inte tycka annat än bra om honom :)

 det var flera likadana frågor så tog bort alla förutom en så kom svaren på flera frågor i samma :)
 
Ninn

Bra svar!
Har skaffat en ny design och skulle vara roligt och veta vad du tycker ♥
Kram

Amanda [SPONTAN]

Roligt att läsa :)

SVAR: Det är bara bra med mig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress