Bloggningen har inte varit den bästa på sistonde. Så tänkte kicka igång det med en frågestund eller Q/A.
Så fråga allt ni vill veta så svarar jag så gott jag kan! 
💎 Moa Diamant

SVAR: Hihi!! Men det låter ju härligt :) Jag ska till landställe och sen typ bila genom Europa med familjen och i slutet av sommaren/början av hösten New York!! :D

EMMAS!

vilka bloggar följer du?:)

♡ Hanna Andersson ♡

Favoritbloggar?
Bästa minnet?

Sv: Hej! Åh tack du, ❤

Olivia Magnusson

sv: hihi, tack :D
kramis♥

benedit ♥

favoritmat? :)
vilka bloggar läser du? :)

sv; tack så mycket! :)
kram<3

Evisgalax

vad gör du allra helst på fritiden?

sv; klart allt bra? c:

amanda

har du någon förebild? :)

juliajensen.se

Hade jag velat fråga något hade jag gjort det. Sluta tjata till dig en massa frågar, undrar man inget om dig så gör man inte.

Ellinor

SV: Okej ;)

Favorit färg?
Favorit sport?

kram

Sofia - vardag & foto

Vad är det bästa med att blogga ?
När började du blogga?
Hemmakväll/Utekväll?
Vilken är din favoritplats?
Vart skiulle du vilja resa ? :)
SV: Tackk ! :)

N E L L I E

sv: visst här får du några frågor!

favorit blogg?
mest andvända mobilapp?
favorit mat?
gillar du justin bieber?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress