Tjenare! Nu är allt påskfirande över, alla gäster har åkt hem, men dagen har varit lyckad! 
Fylld med kändisquiz, melodikryss (egetgjort), land & stad, och massa mer!
Verkligen mysigt, det ända var ju att jag inte var piggelin precis, utan vaknade upp med 39.0 graders feber, som jag sa. Så tog panodil under dagen & har nyligen tagit. Eftersom de tidigare slutade verka.
Men jag klarade av det bättre än vad jag trott, det var mest på slutet jag blev lite hängig & nu är jag bara uttråkad..
har heller inte fört över bilder osv som sofia tagit, tänkte göra det imorgon! 
Men nu för att fördriva tiden tänkte jag klippa ihop Allis & min video sen förra helgen? tror jag det va...
bjuder på en gammal bild, förra sommaren tror jag ^^
jag & mina vackra kusiner!
 
Lalitta & Ivy

sv: Krya på dig! I veckan händer väl inget speciellt, bara vara mer med familjen eftersom det är lov :) sj?

My

SVAR: Inte så mycket! Haft en bra dag? (:

Alva

Sv; Krya! :) Jag svarar på kommentarer!
Haft en bra påskafton annars?

Ronja

SV- ja absolut så kommer det flera tävlingar i framtiden! :)

Mikaela

Hej, dagens blogg är nu avslutad! Kul att du ville vara med, kolla gärna in bloggen någon gång igen :D

Anonym

Saknar 😍😍

Alexia

Sv: Nope, har inte sett den än. Men får ta och göra det snart. Var den lika bra som ettan? :D

Sara

Va fin blogg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress