Large
ska hoppa ner i sänga nu & soooova, nej ska sätta på vänner & somna till det. love it so damn much.
imorgon äre freeeedah, woho, party all night, nej skoja. pappsi fyller år & sen basket sen fira honom :) 
godnatt
Sofie

Sv: vad bra! Jag har inga direkta planer, ska träna på lördagsmorgonen men annars är det nog lugnt! Du då? :)

Ellinor

SV: så bra!
På lördag ska ja tävla! :D O söndag först va med på en tur o sen snabbt iväg till Borås en stund, durå? :P

SOFIA ღ

sv: Tack så mycket för ditt svar, haha har verkligen letat efter hur man gör runda bilder :D
kram

♕ I S A B E L L A W L ♕ ‏

Svar: Härligt att höra! I helgen händer ingenting så, ska titta på en kompis fotbollsmatch och sedan så ska jag vara i stallet, själv då? :)

Olivia Magnusson

sv: nu i helgen ska jag först bli helt 100% frisk, sedan har jag en fotografering imorgon, ska döma på söndag och även fixa spex-dräkt, vad ska du göra i helgen?:D
kramis♥

Linn Ahlex

sv: gött, jag ska träffa släkt själv?

❤ w i l m a ❤

Fin blogg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress