Något jag verkligen vill se är ett hav av såna här kinesiska ljuslyktor. Såna som man skickar upp i himmelen så det blir som ett gigantiskt ljushav. Ni kanske har sett Trassel t.ex? Där dom sitter ute på sjön och alla skickar upp såna här? Jag har sett enstaka vid vissa tillfällen men aldrig mer än 1 på samma ställe. Det är något jag vill se innan jag dör och inte är ett omöjligt mål. Att se tusentals lyktor uppe på en mörk himmel. Så otroligt häftigt! Vad vill ni uppleva innan ni dör?
 
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det vill jag också se, så himla fint.

♡ Hanna Andersson ♡

Jag fick uppleva det när jag var i Thailand för några år sen. Var galet vackert och sååå häftigt att få se! :D

Flisan

sv: tack så mkt :D
haft en bra söndag? :)

♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Ja det var riktigt häftigt! Tror att det var det datumet som tsunamin drabbade Thailand, fast då några år senare, och det var som en ''minnesdag'' för de som dog typ. Därför var det som ett hav med såna lyktor och det var hur coolt som helst! :D

amanda

mys!

Solin

SV: Tack!:)

Elin Bjurek

Såå vackert!!!

Alice

sv: tack sötis!
åhh det skulle vara sjukt coolt att få uppleva det! finns med på min innanjagdörlista!

Celine

Det vill jag också uppleva!
- Det var det verkligen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress