God förmiddag på er! Idag är det sista dagen i 2014. Detta året har gått så sjukt fort. Känns som igår så var jag uppe i stockholm den 13 juni & lyssnade på One Direction & njöt av att sommarlovet hade börjat & nu är det snart 2015. Helt sjukt. Trots att det har gått väldigt fort så har 2014 ändå varit VÄLDIGT händelserikt för mig. Det har hänt sjukt mycket tråkigt och jag kan säga att jag gråtit en del detta året men samtidigt skrattat otroligt mycket. Jag vet inte om det har varit ett bra eller dåligt år. Jag fick lyssna på one direction? A dream come true kan man säga. Men jag tycker endå att det är ganska skönt att 2014 snart är över & att vi får starta om med ett nytt år. Eller vad tycker ni? :) 
 
sofft.blogg.se

Tycker samma! Gott nytt år!

Emmy

Att få se One Direction för första gången 2013 var definitivt en av mina allra bästa stunder det året. Det är finfint!!

sv;
Oh, har inte testat den men kan verkligen tänka mig det! :D

Josefine

Gott nytt år :D

Anna - photography, life, style

Gott nytt år :D Hoppas att 2015 blir ett bra år :D

Prietha

Åh så kul med konsert!

Lollee

Hoppas 2014 har varit jättebra!

marina

sv. Tack så mycket. :)
Ska bli så skönt med nytt år! Gott nytt år på dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress