bild ifrån i somras
Godmorgon på er! Idag är det lördag, ville faktiskt inte ha helg. För har INGENTING planerat & det känns bara tråkigt. Brukar tycka om att ta det lugnt men nu är jag bara uttråkad. hehe. Bestämde mig för att fara in till stan sen med Fia, ska kolla på skor till nyårsafton. Efter det om jag hinner så tänkte jag spela in haulen från ullared. 
Det är så tråkigt att gå ut. För det är liksom kallt utan snö. Jag vill ha snö!! Nu. Jul utan snö känns inte rätt. Så nu får det gärna börja snöa. Trodde det gjorde det inatt men det var bara en massa ösregn. Och det blåste som bara den. Var allvarligt rädd att mina fönster skulle spricka eller liksom explodera om ni fattar vad jag menar, haha. Men dom klarade natten! Var inte vaken till julkalendern idag heller, så måste kolla på den nu! Måste alltid kolla på julkalendern, varje år. Det är tradition. Kollar ni på julkalendern? kramis
 
 
Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Ååå, vad roligt att du är med och tävlar i min julkalender :) Lycka till och hoppas allt är bra med dig!

Boel

Jag vill också ha snö :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress