Godmorgon! Idag känner jag mig lite bättre faktiskt. Har ingen huvudvärk & mår inte illa heller. Har bara ont i halsen, vilket gjorde att jag inte kunde åka in till stan med Ebba idag. Vilket är sjukt tråkigt. Men det är väl för det bästa så att jag är frisk & kry tills festen imorgon. Vad gör alla ni idag då?



☆Z I N J A☆

Vad skönt att du mår bättre:D

Olivia

Jag har åkt skridskor idag! Vad skönt att du mår bättre:)

Madde

Så bra att mår bättre idag!
kram

Kattis

Hoppas du kryat på dig till idag och att du får ett fint nyårsfirande!:) Igår var det mest mat och shopping på mitt schema!:P

sv: Tackar!:)

Amanda♥

Ska faktiskt bara vara med familjen, haha :)

Elin

Skönt att du blivit bättre! :)

Sv; Tack så jättemycket!

Sarah

Va skönt att du mår bättre :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress