Hejsan! Idag kommer det bli fattigt med inlägg eftersom jag har blivit sjuk. Vaknade upp med världens huvudvärk och halsbränna. Och inte bara det. Ungefär en halvtimme efter jag ätit min frukost så fick jag springa in på toan för att få upp allting igen. Så nu ligger jag här & mår skit. Har letat igenom en massa huskurer online mot huvudvärk och en massa annat. Jag gör allt för att bli frisk tills imorgon och definitivt tills på onsdag då jag ska iväg på nyårsfest.Så hela dagen har jag legat och kollat om från början på gossipgirl. Har ju redan sett hela serien men har nu börjat om från början igen, hehe. Beroende? 
Vad ska ni hitta på idag? 
 
sofft.blogg.se

Krya på dig! Kram

☆Z I N J A☆

krya på dig1

Emmy Lam

Krya på dig!! Tar det lugnt idag, är inte heller helt hundra ^^

Elin

Låter som magsjukan...du får ta och krya på dig!!<3

Celine

Åh alltså friends och one direction i din header <3

Prietha

Krya på dig!! ♥

Amanda♥

Åh, hoppas du kryar på dig!

Madde

Åh, jag älskar Gossip Girl! Krya på dig!
kram

Josefine

Krya på dig! :)

Kattis

Nej vad tråkigt! Krya på dig och hoppas du inte missar nyårsfirandet!

sv: Tackar!:)

matilda ♡

Hej! :) Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans Bloggläsare på min blogg! Gå in här -> http://matiiildaa.blogg.se/2014/december/veckans-blogglasare-v-52-2.html#comment för att se om det blev du. Om inte, var gärna med igen!
Kraam!

Robex Lundgren

fin bild

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress