Tårarna bara rinner ner för kinderna och jag känner mig tom. Är det konstigt? nej. Inte när dom enda 5 personerna i världen som fått mig att må bra i alla dom stunder då jag mått som sämst inte längre ska hålla ihop och vara ett band och göra musik, den musiken som alltid funnits där och förstått varenda känsla man haft. Kan den 23e Juni varit den sista gången jag har sett dom?? Alla fyra av dom tillsammans?? Precis som den 19e Juni 2014 var det sista året då jag såg dom alla fem?? Jag klarar inte av den tanken. Dom säger att dom ska ta en paus, men om dom alla lyckas med sina solokarriärer då?? Vad händer då?? Alla dessa frågor och inga svar. Är jag löjlig för att jag känner som jag känner? NEJ. Oavsett vad alla säger så är detta inte bara "fjant" för mig. För dessa fyra & fem killar har betytt allt för mig och är anledningen till att jag ens lever idag. Dessutom har jag fått en att LOVA på sitt egna liv och mitt liv att jag ska få träffa dom, ALLA av dom, ingen tvekan på det. För jag vill tacka dom, för allt dom hjälpt mig igenom, och för att dom bokstavligt talat räddat mitt liv. 
 
I the Sun står allt & såhär skriver dom; One Direction will disband in March. Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, and Niall Horan have mutually agreed to an extended hiatus of at least a year to pursue solo projects. The lads made the decision not to tour again at a meeting in London last weekend. The worlds most successful band will NOT launch a tour to support their fifth album, a move likely to devestate their millions of fans around the world. That means their last full concert will be at Motorpoint Arena in Sheffield on October 31. Last night a 1D resource said: "The guys have been together for five years, which is an incredible run for any boyband. They fully deserve to have at least a year to work on their own projects. There is absolutely no bad blood between them and they are all 100 per cent behind the decision. It is definitely not a split and they fully intend to get back together at some time in the future".

Jag måste åka till deras sista konsert i Sheffield i oktober. Kommer inte klara mig annars. Så gissa vad som går på repeat at the moment?? Jo, One Directions låtar såklart. 2010 - 2015. Som även kommer bli många fler år!! För även Niall har twittrat att fansen inte ska vara oroliga, att dom inte kommer splittras utan bara ta en välförtjänad paus ett tag. Pinky promise Niall?? 
 
 
Yasmine

För mig är det exakt samma känsla och jag började lyssna på dom när jag mådde lite dåligt och dom och deras musik fick mig att ta m ig igenom det - på riktigt! Ja, du förstår va jag menar! Och nu lyssnar jag på dom när jag både mår bra eller mindre bra och vill må bättre och/eller ser intervjuer och videor med dom för att de gör mig glada! Lyssnar varje dag! Tänker du åka till konserten i oktober? Vilken veckodag är det?

ALICE

Usch det är så hemskt.. Men förhoppningsvis är det bara en paus och dem kommer tillbaka så småningom!

Netti

Åh vad fint skrivet och hoppas du får träffa dem någon dag i framtiden! Kram

Liborius

Åh så tråkigt:/

hjjonsson.blogg.se

Åh åk dit du! Det kommer att bli en riktig oförglömlig konsert!

Yasmine

jag kollade lite och det är väääldigt dyrt! speciellt med bra platser! och den sista konserten är typ 3 ggr så dyr än om man går i London, men dock så är det väl säkert lite speciellt extra med den sista konserten på hela turnén och...så! SÅklart! Så skulle jag behöva flyga och hitta boende och åka själv... men annars skulle jag självklart velat åka ALLA gånger jaa!! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress