Hej! Ni skulle bara veta hur trött jag är just nu. Imorse var det riktigt plågsamt att tvinga sig upp ur den varma sängen, men jag lyckades. Sitter nu och försöker redigera Olivers & min "name-tag-video". Men den vill inte funka. Den blev för lång och nu kämpar jag med att försöka få den kortare. Blir alltid krångel när jag ska göra någon video eller vlogg. Köpte inget annat än lite godis idag på hemmakväll. Höll hårt om pengarna & får önska mig alla serier som lockade när jag fyller år i April. 

Är väldigt trött men har samtidigt lust att städa mitt rum. Vad ska jag göra?
 
Ida Lindborg ♡

så fin du är!

Sv. hihi tack! :D

Malin Lindgren

Kul med video, kommer den upp på bloggen? :)
Jag tycker du ska städa sen har du det ju gjort ;) Hur blev de?

Aschmanda

Jobbigt och vara trött :/ Men det är alltid skönt och få städningen gjord så sen kan man sova efter med ett gott samvete. Hehe


sv: Asså verkligen! Trots att man är sjukt bakis idag :) Haha

Karin

Älskar att gå i myskläder :)

marina

sv. Tack så mycket!
Jag hade städat, mest för att hålla igång. :P

Anna Fotografi

Åh så fin :D

Boel

Låter mysigt :)
Mysig bild!

Sv: Ja, det var himla mysigt ^^

emelie andersson

så fin du är :)

sv: ja det är så himla kul :) jag kan inte fatta det riktigt än.

Pauline

såå jobbigt att gå upp ur sängen ibland alltså.

Släpp taget. följ flödet

Städa först sova sen så slipper du se det när du vaknar ;)

Försökte se videon men min dator är för seg så allting bara fastnar :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress