Heeej! Förstår ni vad jag saknat er????? Har SÅ många planer och fått så mycket inspiration under min lilla bloggpaus, som jag inte ens velat ha men internetåtkomsten har hindrat mig.. dumma. Men nu ska jag försöka fixa allt det och göra allt jag kan för att hålla bloggen uppdaterad vardagligen. Har så många bloggidéer. 
 
I morgon kommer min vän Julia och hennes familj hit och ska käka middag och hänga lite här under dagen/kvällen. Ska bli riktigt mysigt, det är något jag sett fram emot. Sen i övermorgon ska jag till Borgholm med familjen, vilket är en årlig resa, vi åker alltid upp dit på somrarna och äter middag och shoppar. Hur mysigt som helst!! Fick hem dessa två godingar av mamma!! Hon vet vad jag gillar. Dock var inte den monstern så jättegod..
 
Sarah

De e jättegott me energidricka :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress