Något jag bara älskar är tatueringar! Så länge det inte går till överdrift. Speciellt sådana som verkligen står för något fint & har en betydelse. Som denna här över. Hur fin är inte den? Den står för så mycket också. Så det är något jag måste skaffa mig när jag blir lite äldre, en tatuering. Älskar det!! Vad tycker ni?
♫♪ sandra

snygg tatuering!

linah

snygg!

Jossie

Jag älskar verkligen också tatueringar!!

Flisan

sv: jaha usch vad jobbigt hoppas du kan träna snart igen :)

Linn Strömberg

Älskar också tatueringar så länge det inte är en hel arm med bara massa kludder. En tatuering ska betyda någonting, i alla fall för mig. Har planerat att tatuera in lite små texter och symboler om några år :)

Emma Ekstén

Väldigt snygg var den!

Stina

sv; ja men visst är det så!
Sååå fin tatuering :)

KassandraPalma

den tatueringen var riktigt fin!

ida foto. ♛

åh så himla vacker!! :'D Älskar med tatueringar, men inte såna stoora som nt har någon betydelse typ, utan någon som ha betydelse ja! :D

S A N N A ♥

Vill också ha tatueringar

Klara Andersson

Älskar den!!!!!

miningalinn

Håller med dig.mtycker det är finns modet är något sommar någon betydelse, jag skulle aldrig göra en bara för å göra. Jag har nu två stycken och båda betyder så mycket förlig, sen ena är samma som på bilden fast i annat typ snitt!(:

Ida - Hon som föddes med LKG

Så sjukt snygg tattoo :) betyder ju också en del!

~ Woopwoop, rabattkod på min blogg på en webbutik, endast för alla som vill! :D In på boardin.se för att ta del av den! ~

Aschmanda

de är fint, men vill inte ha en själv :D<3

Rebecka

Så fin! Jag har själv en tatuering :)

Svar:
Visst är dom?

Ha en fin kväll ♡

Kram

Malin Lindgren

Just den var grymt fin och väldigt vältänkt och framöver allt, man får sig en tankeställare av den :)

emelie andersson

åh vad fin :D älskar tatueringar!
har själv 3 stycken! :)

Sara Navjord

Jag älskar tatueringar! Men inte i överdrift! Den där tatueringen var väldigt fi, jag gillar också när tatatueringar har en historia!

Pauline

verkligen superfin! älskar små tatueringar, har en i nacken och en på vristen, har funderat på en på handleden men de är så svårt att dölja tatueringar där om det skulle behövas.

Anna

Riktigt tjusig! Jag gillar både och, beror helt på motivet :)

Elin karlsson

Fin!! :)

Linda

super fin tatto!:D

Liborius

tycker det är fint med små och minimalistiska tatueringar!

Lina - my art & my life

Jättesnyggt med tatuering på handleden! Vill också ha det, men vet inte riktigt vad än :)

Jossie

Jag tycker också att det är grymt snyggt!! Jag vill ha en liten betydelsefull taruering :)

Cecilia Johansson

Snyggt med en på handleden :D

Denise

älskar små men betydelsefulla tatueringar! <3

Elin Carlsson

fin blogg du har!
har en veckans blogg tävling på min blogg, kika gärna in och var med!
ha en bra dag, kram! :)
http://elinc.spotlife.se/2015/03/01/veckans-blogg-tavling/

Sarah

Vissa tatueringar e fina men annars e ja inget fan av de :P

Amanda Jona [SPONTAN]

Superfin :)

Emelie

riktigt fin! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress