17 september 2015

THE SIMS

Allmänt spel

Hejsan Svejsan! Är tyvärr hemma idag med, hoppas jag kan gå imorgon dock. Känner mig lite bättre men fortfarande tung i huvudet. Så nu ska jag ta & spela lite sims & sedan skriva på min fackuppsats, eftersom jag missat en del tillfällen att göra det i skolan och första frågeställningen måste vara klar tills imorgon. bild från min fina familj.
 
A M

Krya på dig och lycka till med fackuppsatsen! ❤️

Skogsraah ☾

Åh, SIMS!! <3

Anna

Krya på dig!

Liborius

Åh det var såå längesen jag spelade sims! Typ 2-3 år sedan!!<3

Nora Bååth

Sims är så sjukt roligt :D

Natalie Salazar

usch inge kul att känna sig dålig :( och jag blir själv bara värre om vädret är grått och trist ute :(
hoppas att du blir bra snart <3 krya!

Pauline

så kul med sims!

Maria Larsson

The Sims är så kul! :D Länge sedan jag spelade det nu, måste göra det någon dag :D

Elin

Låter ju inte kul vännen, hoppas att det snart är bättre med dig!<3
Alltid kul med sims, det livar upp en så mycket :D

Rebecka

Åh vad roligt med The Sims :D

Svar:
Verkligen!

Ha en fin fredag ♥

Kram

Linnea

Alltså älskar sims, men har inte spelat på 4820824 år :(((

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress