30 april 2016

FUNDERINGAR

Allmänt om mig

 
Hela morgonen & förmiddagen har jag spenderat framför youtube, tumblr, weheartit och pinterest & kollat på en massa roomdecor/diy-videor & bilder. Har så mycket inspiration och vill göra så mycket med mitt rum. Bl.a köpa en ny säng från IKEA, en dubbelsäng. Men har så mycket framöver nu så kan inte lägga så mycket pengar på rummet nu.
 
Behöver ju hitta två klänningar till avslutningsmiddagen/dansen och till avslutningen nu när jag går ut grundskolan, åh så mycket jag måste fixa & så lite tid!!
sandra.

Det är så kul med inredning :D
Hoppas du hittar klänningarna som du ska ha :)

Flisan

sv: ja det vare verkligen :D

jessy

Man vill ju bara börja shoppa och pilla med allt man kan få tag i här hemma när man kollar på sådana bilder haha!

Alice Lindström

Hoppas du hittar fina klänningar!

CAMILLAESI

så kul. Hoppas att du hittar någon fin klänning :-)

NICOLE

Det är lätt att man fastnar på de sidorna :)

NICOLE

förra var från mig =)

Pauline Hurtig

så roligt att inreda och fixa :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress