Om två veckor åker jag och min syster till Malmö för att stanna där en natt. Vi kommer bo på "Quality View Hotel" som ligger precis bredvid både Malmö Arena, där deltävlingen kommer hålla plats och Emporia. Så vi kommer åka upp samma dag som mello, gå på emporia, käka & sen kolla mello, dagen efter blir det en massa shopping och sen hemresa på kvällen. Längtar som en galning!
 
 
 
 
I Maj åker vårt basketlag ner till Malmö för att spela cup. Det är en rejält stor basketfestival/cup. Man får även gratis inträde till liseberg, haha. Vi kommer bo på Scandic Crown, centralt. Det blir en massa basket, shopping & karusellåkande. Så nu blir det hårdträning inför cupen.
 
 
 
 
 
När jag fyllde femton så hade mamma och jag planerat att ta en liten tripp ner till Malmö för att shoppa på Emporia. Men eftersom mamma var mitt i behandlingen då mot hennes cancer så var det inte läge, hon hade varken ork eller tid till det. Så nu när hon är bättre ska vi åka. Så mysigt med lite mamma-dotter-tid. 
 
 
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Jag kollar aldrig på Melo men funderar på att göra de i år :P

Bellah - livet i USA

Åh vad roligt!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka härliga saker du har att se fram emot! :)

Anna

Ska bli kul att se Melodifestivalen i år!

Skogsraah

Så mycket roligt :)

Carina Marianne Holst

Vad mysigt och superroligt det låter :) Kram

Boel

Härliga saker att se framemot :)

MATILDA

vad kul med melodifestivalen :D

sandra

åh ja är också taggad för mello!

MADDISENJ.SE

Åh vad mysigt det lät med Malmöresan!

Ida - foto & häst

Så roliga saker att se framemot! :D

Erica

Nice med saker att se fram emot! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress