Hej! Känns knappt som sommarlov trots den värmen som varit ett tag, dock nu är vädret helt knasigt, då det är soligt ena stunden och åska samt regn den andra. Eftersom det känns så är för att jag har ställt klockan oftare än vad jag behövde under skoldagar känns det som, det har varit ett par dagars jobb, sedan gym-morgnar och en massa häng nere på långviken (aka basketplanen). Men jag klagar inte! Där jag trivs bäst ju. 
 
Imorgon ska jag upp relativt tidigt igen, ska vara hos fransförlängningen vid 10 & fylla på fransarna (igen) och på torsdag morgon ska jag vara på lasarettet vid 08.00 och operera. Låter allvarligare än det är, ska "bara" operera bort en visdomstand, som inte ens har kommit upp än, blä, jag som hatar tandläkare och allt sånt. Wish me luck. 
 
 
Cassandra

sv; haha supergott ju! :D

Sara

Hoppas det går bra med tanden! :/

Alice

Hoppas det går bra med tanden!

Anita

Fullt ös med andra ord, hoppas det går bra med tanden för dig... Aldrig kul att ta bort tänder sådär :( Kramis

CAMILLAESI

jag håller med, vädret är super skum verkligen.
Fransförlängningen låter super spännande, hoppas att det blir ett bra resultat :-)

Kattis

Låter som ett bra sommarlov ändå tycker jag...förutom visdomstanden då. Opererade bort två samtidigt som inte kommit fram och såg ut som en hamster sen resten av dagen för det blev svullet!:P

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Det är så skönt med fransförlängning :)

Martina

Låter som att du har mycket på gång! Hoppas att operationen går bra :)

jessy

Hoppas du haft en bra dag, kram :)​

Tilda Barkselius

Ja vädret nu är himla konstigt, låter som du haft massa kul att göra ändå :)

Gabriella

Visst är vädret konstigt, kan det inte bara vara sol och värme hela tiden!!

⭐️ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ⭐️

Usch för tanden :/. Men kul med fransförlängning ☺️

Nettan

Låter som mycket :D Men kul

------> http://nouw.com/Nettan

Bambi

Åh usch för käftis. Har aldrig gillat tandläkare jag heller :/

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Vädret är verkligen så underligt! Önskar det kunde vara varmare :) Kram

Liana

Fullspäckat schema med andra ord! :) Gick det bra på operationen?

Franförlägning vill jag också testa så gärna! Hur tycker du att det är? Är de ''svåra att hantera'' och bryts de mycket osv?

kram liana

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress