Bilden visar då tvärtemot hur vädret är nu. Himlen har literally öppnat sig och regnet öser ner. Skulle vilja säga att jag åker till något varmare men tror det regnar i Göteborg också. Men yes, oavsett vädret är jag skitglad för nu drar vi till Liseberg & Göteborg i 2 dagar. Så om uppdateringen är lite kass under dessa 2 dagar så har ni en orsak! Puss!
Anita

Mysigt med göteborg :D

Kattis

Ha d så skoj i Gbg...härlig stad!:)

Ida ❄

ha så kul i gbg :)

CAMILLAESI

så kul att du ska till liseberg :)

Michelle

Liseberg och Göteborg är ju så underbart! Har själv försökt planera in en weekend dit men blir aldrig av. Hoppas det blir kul!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad roligt med Liseberg! :)

Anonym

Åh vad kul det låter, älskar både Gbg och Liseberg!

Bambi

Hoppas du har en bra vistelse i min fina stad då

Bambi

haha det ska ju stå "denna" inte min... vad i hela xD (mobilkommentar)

N A T H A L I E

Ha de bäst i Göteborg! :)

MATILDA

Så kul!! :)

Celine

Åh precis när jag läste "himlen har öppnat sig och regnet öser ner" så började det ösregna här, läskigt haha!

Amanda

Tråkigt med vädret, men hoppas du haft det bra i Göteborg! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress