Vet inte om jag visat denna för er?? Köpte den för ganska längesen, i vintras kanske? Hade väl en sådan längtan efter sommaren att jag ville börja förbereda mig redan då, haha. Så köpte hem denna goding från Hawaiin Tropic, det är då ett sunspray med SPF 10. I love it! Bara man smörjer in sig med den får man lite smått gyllenbruna, glansiga ben. 10/10!
Imber

Åh, perfekt inför sommaren!

Netti Starby

Vilket bra tips och jag skulle verkligen behöva något till mina vita ben :-D Kram

Hemma Hos Felicia

precis vad jag skulle behöva!

MALIN

Bra tips! Gyllenbruna och fina ben vill man alltid ha haha! Kram

ENTREPRENISTA - Sara

Wow, bra tips. Älskar när det ger lite färg direkt :)

Lina Lingman

Bra tips! iallafall för mig som är en blekfis haha!!

Caroline

Men åh, perfekt ju! Den måste jag kika på!

CamillaEsi

Hawaiin tropic produkterna luktar så gott

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress