Som rubriken lyder så fyllde jag igår 17. Egentligen en ganska meningslös ålder då man bara väntar på att bli 18 känns det som men det hindrade inte mig från att fira det. Firade det i 3 omgångar, både spelkväll med brorsan & hans familj på lördagen, fika hos farmor på söndagen och middag ute med familjen på måndagen. Igår fick jag även skattjakt till min sista present vilket var den sjukaste någonsin & något jag verkligen önskade mig mer än något annat! Så gick runt i Kalmar och fick nya ledtrådar vilket tillslut ledde mig till min brors lägenhet där jag fick champagne och min present som då var en weekend till Storbritannien då jag och min syster ska gå på "Reading Leeds" festivalen & se EMINEM (!!!!). Förutom det fick jag även bl.a Marc Jacobs klocka, pengar, choklad m.m. Så tacksam & nöjd över min dag!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress