Jag vet knappt vad jag har köpt men ändå slutar det alltid med att det är jag som kommer tillbaka med en massa kassar. Funderar på att göra en liten haul när jag kommer tillbaka till lilla Kalmar! Idag känns det ändå som om jag faktiskt hittat saker jag behöver, som t.ex vinterboots, nya basketskor & lite annat. Fast såklart hängde väl lite t-shirtar, linnen m.m med ner i kassarna också.. lär va pank när denna resan är över :( 
 
 
 
 
Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så skoj med shopping :D
Svar; tusen tack! ☺️

Martina

Så roligt att shoppa!

Anonym

Shopping är verkligen sjukt kul :-D Kramis

Cassandra

men va kul :D

Tilda Barkselius

Härligt med lite shopping :)

linda

Jag vill också shoppa, känner ett rejält shoppingsug! haha

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en massa nytt ändå! :D

Alice

Nicenice med shopping!

Kattis

Hehe men det är kul att shoppa nytt!😀

Sara

Kul med shopping :D

Flisan

sv: javisst e dom :D

bara vart dr en gång måste åka dit nån gång igen hehe :P

Frida

Åh vad kul med shopping! Vill så gärna shoppa!

Gabriella

Alltid roligt med nya saker!!

Anita

Kul :D

carolines

Men kul med shopping!! :)

Alice

Hahah åh, kan verkligen relatera till känslan;)

Celine

Men tänk på alla nya saker du kommer ha! Jag är på ett sånt himla shoppinghumör så jag är jätteavis!

Josse

Åh det finns så mycket där!

Hedda

Deilig med litt nytt da!

Anonym

Alltid kul med shopping! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress