30 november 2012

AWA!

Allmänt

Tjo! Idag har jag inte bloggat för jag har haft fullt upp HELA dan :) vi slutade inne i stan vid halv tre vid barometern där vi gick på besök och fick ta en bild där vi var på en löpsedel, ja.. Kan lägga upp en bild på måndag när vi får den ;) men efter skolan gick jag till stadium och köpte en halsduk till min brors fru Annicka för hon fyller 30 på måndag men vi firade henne idag, eller hon kom hem ifrån stockholm Idag på kvällen så hade hon bestämt att vi skulle fira henne på söndag, men då lyckades Adde (min bror) lura ut henne till bowlinghallen där hela släkten stog och överraskade henne! :D sen efter vi bowlat åkte vi hem och åt tacos, nu har alla åkt hem och jag är fett trött, orkade ni läsa detta?? ;) IMORGON BÖRJAR JULKALENDERN :D ❤

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress