31 oktober 2012

Myskväll med Alice!

Allmänt

Hallu! Nu har alice och jag kommit hem från dansen & ändrade planer blev det, vi skulle ju gå halloween, men så blev det inte :( Vi hinner inte det, det är ju endå  vardag och får respektera folk som kanske vill sova? 
och för er som inte vet, bloggen håller på att förnyas, med helt ny design.
Det är därför den ser ut som den gör, så sluta in läsa bloggen, utan en dag kommer överraskningen, och den kommer snart!♥ Det lovar jag! Idag ska Alice och jag sova över, det ska bli skitmysigt, vi ska typ ha 
filmkväll med popcorn, godis osvosv
Mysigt som fan, men vi ska välja vilka filmer vi ska se på och sen ska vi väl mysa i soffan, tror jag? 
En rolig sak som gjorde min dag, var att alice och jag skulle springa ut ur baskethallen och skynda oss in i dusche så vi fick skjuts hem av alice mamma, så vi sprang mot dörren, alice var en bit före mig, sen så skulle hon springa och slå upp dörren och sparka till lite lätt med foten nere vid golvet, men så missa hon med foten så hon sprang rakt in i dörren, hahahah! :'3 jag kom bakifrån och sprang in i henne, så det slutade med att Alice låg på golvet och grät av skratt & jag dog av skratt i dörröppningen, och sen flummade vi bara på! :3 
Bild sen tidigare! :*
 
Kusinen

Haha så jäkla goaA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress