28 februari 2013

VÅRKÄNSLA!

Allmänt

Helllöööööööö, har kommit hem från skolan/stan nu.
Gick in till stan med Allis för att möta upp hennes barndomskompis som kom ifrån stockholm som
ska vara med i skolan imorgon. Tone. Mysigt ivarjefall, tog bussen hem & nu sitter jag här.
Skolan idag har väl varit helt okej, franskan bara som var lite ''läskig'' som vanligt.
Hehe, men sedan hade vi matte osvosv.
Slapp dock musiken, vilket va chiiiiilllllllllll :DDD
Men idag var det verkligen vårkänsla, för solen sken, när vi satt på franskan så hade jag solen på ryggen &
nacken och det brann verkligen, det sved typ. Haha :3
& sen har fåglarna kvittrat osv, så jag tror att snön, vintern och det kalla ÄNTLIGEN är borta.
Passande också eftersom det är 1 mars imorgon.
hurraaaeeeyyy, 
nu ska jag sätta på "Pretty Little Liars" & bara myyyyyysa.
Imorgon är det myskväll med mamma, ska äte ute & gå på bio, längtar!
 
Fanny Lind

Förlåt för sent svar!

Sv; Kul, jag gör inget alls :)

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Idag har jag kollat på oth och varit ute en sväng, för dig då?:)

kram

| josefine arvehall ~ foto |

Sv: Okej, köpte du något?:)
kram

Juliaa

ja :D jag älskar pl!

benedit ♥

sv; härligt, det är bra med mig! :) vad gör du?
kram

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Så mysigt med vårkänslor :)

★ E D I T H ★

SV: samma, görs? ^^
Kraaam!

mergimtare ♛

Supersöt blogg! ♡ Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

My

Var gärna med i Helgens blogg!
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/march/helgens-blogg-2.html#comment
Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar

ANNA-SARA

Fin blogg! har du lust med ett bloglovin byte? KRAM

elin stridh

haha men tack detsamma :D

följer dig nu :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress