31 augusti 2015

BUSRINGER #1

Allmänt youtube

Emelie Andersson

Haha måste se den :)

Sv: ja det funkade till 6 tiden dagen efter sen va jag ganska trött ;)

Skogsraah ☾

Nej vad roligt :D haha!

emelie

rolig video :)

N

Vad roligt :D

norrbotten emmish

hahahha =) va kul att busringa :D

Boel

Haha jätte rolig video!

Liene Svärd

Haha kul, å andra sidan så synd om dem som fick prata med er, haha.
Det med IKEA var bäst.
Minns när jag busringde och det var bara när jag ringde en killes hemnummer som jag gillade men det var bara hans pappa som svarade, haha.

Emma Engström

Så roligt med en video :D

Netti

Vad roligt! Kram

MATILDA ROSQVIST

Hej tjejen hade du kunnat hjälpa mig att rösta på mig här: http://missglossy.se/entry?id=454 det tar typ 1 sekund! Hade varit såååååå snällt :D kram!

linah

ååh , :D haha va kul! älskar videobloggar

Elsa

Rolig, men samtidigt synd om de gamla hehe.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress