Godkväll! Hur mår ni?? Själv så började ju jag dagen med en red bull så nu kan man lätt säga att all min energi har runnit ut. Dagen började med riktigt spöregn och skitväder som ungefär hela sommaren hittills men i tid tills Julia & hennes mysiga familj kom så tittade solen fram. Så det blev en lyckad dag trots allt, med kubb-matcher, fotbollsmatch, promenad genom byn och härlig utomhusmiddag. Tänkte egentligen blogga ifrån datorn nu innan jag tänkte gå och lägga mig men.. min dator verkar paj. Så fick panik och är galet förbannad just nu när jag planerat så många inlägg till bloggen!!! Får hoppas att den fixat sig tills imorgon. Godnatt tills dess! 



Emelie Andersson

härligt med några soltimmar, det behövs :)

sv: ja visst var det :)

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Redbull är ju sååå gott :)

Kohlers - Makeup Artist - Profilbloggare

Måste bara säga blä för redbull på morgonen haha, jag kan bara ha det i drinkar annars är det blä XD För typ två år sedan så kunde jag dricka det hur som helst och hur mycket som helst dock haha, intressant hur man förändras med tiden XD

Sv: tack snälla du och detsamma! Kram!

Lina

Härligt att det blev en bra dag!

Boel

Åh nej hoppas datorstrulet löser sig! <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

RedBull är så gott! :)

MartinaOlsson

sv; tack fina du! :)

Isabelle Johansson

Roligt :D Åh redbull i love it!!!

Emelie

Härligt att det blev en lyckad dag!

Liborius

Lät som en mysig dag :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att det blev en bra dag trots det dåliga vädret! :)

Skogsraah ☾

Så härligt det låter :D Älskar red bull!

Emma Engström

Härligt att det blev en lyckad dag! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress