Hej!! Idag är det mors dag ju, har ni grattat & visat er tacksamhet för era mammor idag? Själv gick jag upp vid halv åtta idag och stod i köket i två timmar och fixade frukost, plättar & en massa annat gott. Gav även mamma ett kort där det stod att jag ska bjuda henne på bio.
 
Resten av dagen har jag spenderat med Zelma, vi har varit på stan & fikat. Har inte träffat henne på några dagar nu så det var mysigt. Köpte även med mig en krans hem, som jag ska på avslutningen, tillsammans med min klänningar & lockigt hår, gaaash vad jag längtar!! 
 

Släpp taget. följ flödet

Mammor förtjänar verkligen en egen dag :D Låter som en toppendag för dig/er :)

natalia

Så fin :D

Emma

Mysigt att ta en fika! :)

Klara Andersson

så fin krans!

SofiaMaria

Så fint att stiga upp tidigt för att laga frukost ^^
Sv. Tack^^

Skogsraah ☾

Låter som en bra dag :)

Anna

Vilken fin present!

Kattis

Jajjemen jag har grattat mamsen idag!:) vilken fin krans...blir nog riktigt fint på avslutningen.

Rebecka

Så fin!

Svar:
Tack söta du ♥

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress