I slutet av sommaren var min finaste vän Zelma i USA & kunde inte annat än att vara otroligt avundsjuk och sakna henne som en galning, så igår när jag var hos henne på middag med Alice & Nina så fick jag 2 stycken jättefina presenter ifrån USA. Blev hur glad som helst!!! 
 
Som ni ser är det en Oscars-statyett som det står "Best Friend" på, verkligen hur gulligt som helst och sedan en handsprit ifrån Bath & Body Works som luktar SÅ gott. Vill smörja in händerna med den 24/7!! Är så glad!
 
emelie

Va gulligt ! :)

Elin

Vad fina presenter :D kan tänka mig att bath och body work's luktar gott ;)

Cajsa Lindahl

Alltid! :D Älskar Lush, så.. ;-) hehe.. :)

Mizca

Den där handspriten hade jag också velat ha, verkar dofta så gott :)

Svar: Tack skall du ha =)

Linda

va gulligt:D

Linn Strömberg

Åh vad fina presenter!

linah

åh va snällt:D!

Liene Svärd

sv: Det är så gott så.

Fina presenter :D

Emelie Andersson

Åh vilka fina, härligt med sådana vänner som alltid överraskar :)

sv: tack så mycket :)

Ida - foto & häst

Men så sött! Himla söt staty! :D

Johanna Utterberg

åhh vad fint av din kompis, vilken vän du har!!

Carolina Thoor

Kul med lite presenter! Dem var jätte fina ju, jag hade verkligen använt handdesinfektionen ofta om den doftade gott! Jag har en i persika doft :D

Sv; tack ska du ha! :D ♥

Liborius

Så fint!

milina.blogg.se

Aw, vad gulligt! :)

Filippa

Så gulligt

Vanessa andersson

men ås, så fint :D

Dixi Wonderland

Aww va gulligt :D Sånt blir man så himla glad av!

Sarah

Va snällt av henne :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vad gulligt av henne! :)

Alina Söderholm

sv: Ja jättekul! :)

Daniella

Vilka fina presenter :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina presenter :)

miningalinn

Nej vad gulligt av henne!:D

Pauline

vad gulligt av henne! jättefina!

Jessy

Va gulligt av henne, fina presenter :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress