Dagen har spenderats i biosalongen med mina fina brorsöner! Vi har varit och kikat på Zootropolis som kom ut för ett tag sen. En superrolig film som jag personligen sett fram emot att se. Finns ju inget gosigare än Disney. Filmen var superrolig & spännande. Längtar såååå tills den kommer ut på dvd!!
 
jessy

Gud va mysigt :D Den verkar vara himla go!

Frida

Låter mysigt :)

Tuva Björnwall

åh den verkar så mysig!!

Sarah

Den verkar jätterolig :)

linah

åhh:D ! måste se den!

N A T H A L I E

Åh va mysigt! :) kram

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Den vill jag se, tänkte dra med sonen nu under sportlovet :D.

MALIN

Mysigt med bio! Det missade vi denna helgen också.... Kram

Kattis

Åååh den vill jag också se!! :-)

NICOLE

Den verkar vara populär :)

VERONICA - fashionblog

Åh vad mysigt!! :) Kramar!

Erica

Disney är alltid nice! :D

sommarblom.blogg.se

Den där vill jag verkligen se! ÄLSKAR DISNEY!

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Åhh, den vill jag så gärna se! :D

Anna

Vad mysigt med bio! :)

Pauline Hurtig

åh! jag vill se den :D

Liborius

Mys! Jag ska på bio på lördag:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress