I slutet av augusti åker jag till Manchester med min syster i 5 dagar. Under de dagarna ska vi gå på Reading Festival och se bland annat Eminem (<3), Jax Jones, Becky Hill, Stefflon Don, Not3s, Gucci Manes, The pretty reckless och många många fler bra artister och band. Vi ska även shoppa en hel del, duh. Så sjukt taggad!
MALIN

Men nej vad häftigt! Skulle SÅ gärna vilja se Eminem live! Kram

Malin :D

Vad roligt!!! :D

Celine

Men åh så kul!

Netti Starby

Men oj så kul och jag förstår att du är taggad! :-D Kramis

Linnea

Oj vad häftigt!!

anneli

Fan vad kul! att se eminem och the pretty reckless. Så kul!!!

Anita

Men så roligt :D

Alice

Åh vad roligt!

Wilma

Men åååh vad avis jag blir, jag och några tjejkompisar skulle dit men jag har en utbildning då så jag måste hoppa det. HA så kul!

elin

Åh så roligt förstår att du ser fram emot detta<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress