Hej! Har i princip gjort klart alla prov och inlämningar för denna terminen och det känns så otroligt skönt! Nu väntar sista veckan och den kommer innehålla så mycket roligheter! Som t.ex kusinens student, en kompis syrras studentskiva och min egna avslutning! Veckan efter det börjar jag jobba på långviken som ledare i en vecka, hur skoj som helst! Under tiden jag varit lite frånvarande från bloggen nu så har jag stressat ihjäl mig med inlämningar, träningar osv, men även umgåtts med vänner, festat och en del annat.. men nu är jag back on track!
 
Alice Lindström

Skönt att du är klar med inlämningar och prov!

Netti Starby

Vad skönt att det bara är en vecka kvar och ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

MALIN

Härligt att du bara har en vecka kvar! Kram

Amanda

Alltid så himla skönt när allt är inlämnat <3

Jennifer Queen

Vad skönt :D

elin

Skönt att alla inlämningar är klara!<3

Kattis

Härligt att du i stort sett är klar med skolan för denna termin!:D

Gabriella

Såå härligt!!

Anita

Härligt hörru :D

Sarah

Så skönt när allt börjar bli klart :)

Linda

Skönt att det är sommarlov snart :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress