Godmorgon! Vaknade nyss och sitter just nu med frulle framför How to lose a guy in 10 days. Har inga lektioner idag men ska in till skolan vid ungefär tolv och få reda på lite betyg osv. Sen ska jag bara ta det lugnt och lämna in min sista uppgift vid sextiden sen är jag färdig med allt för denna terminen! 
 
Josse

Skönt att snart vara klar!

A M

Har inte heller lektioner <3333 så skönt!! Btw, vi måste byta byxor med varandra haha! Sen har jag min vita tröja hos dig :P <3 <3
Puss

Longevity - en blogg om hälsa

Tack, gillade också colaflaskan

Bokstund

Så skönt! 😁

Tilda Barkselius

Den filmen är så bra!

Sara Ekman

Skönt :D

Amanda

Lät som en så skön dag<3

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hoppas sista uppgiften gick bra! :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Hoppas sista uppgiften gick bra! :)

Josse

Skönt att vara ledig! :)

carolines

Mysigt att börja dagen med film! :)

cassandra gigel

så bra film ju ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress