Gissa vad jag såg när jag tittade ut genom fönstret imorse? Jo, ett vitt snötäcke över både mark och träd. Kan knappt fatta att jag för drygt två dagar sen låg ute i bikini och solade från förmiddag till eftermiddag och idag behövde man dra fram vinter-bootsen igen.. Skadar dock inte mig så mycket då jag sitter inomhus med blicken fastklistrad i matteboken då jag har 3 matteprov denna veckan, så det är just det jag måste återgå till just nu.. :-) på återseende.
Netti Starby

Åh nej vad tråkigt med snö och hoppas att det försvinner snabbt! Kramis

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Lycka till med matteproven, detta grejar du!

Linda

Men fyyyyyy!!

Sara Ekman

men oj!!

Jennifer Queen

Jag tycker sommaren kan komma NU!

carolines

Fy för snö i maj alltså! Skönt att du slapp gå ut i det <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress