10 juni 2014

TISDAG

Allmänt

Det är så olidligt varmt ute! Det är för varmt för att vara ute seriöst, men såå härligt med sommarväder! Just nu tror jag det är 28 grader ute, men det var väl typ 32 förut eller något. Helt sjukt! Vi var nere i kalmarsundsparken hela dagen med hela sjuan & sexan. Vi var grupper och gick runt till massa stationer, mysigt tyckte jag det var! Det var många som badade, det var helt fullt på hela stranden & vi körde lite fotboll efter, sen drog jag hem och har fixat lite grejer inför stockholm, lite låtar och ska fixa fram kläderna jag ska ha med mig, är sååå taggad inför One Direction konserten! wooop woop!
 
Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket, jag är hur nöjd som helst med dom! Och jag fick dom till ett riktigt bra pris för synsam hade en kampanj nu så de kostade bara 1000kr! Riktigt bra :)

Jazzmine

sv: Tack :)

efji.se - en blogg om tv-serier & film

fina bild menar jag, du är fin på den :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress