Kammi!! Det är alltid lika roligt att kolla hennes och hennes mammas videos. Hon sprider riktig glädje och är nog en väldig förebild för youtubers, skrattar alltid åt hennes roliga videos. Dessutom är hennes stil asball.
 
 
 
ÄLSKAR HENNES VIDEOS! Allting med henne verkar såååå mysigt! Hon är en riktig kämpe dessutom! Förstår verkligen att så många ser upp till henne, vem gör inte?? Hon är superfin och kan allt. Dessutom är hon så pass omtänksam och tänker på alla i sin omgivning. Hon har drömutseendet dessutom. 
 
 
 
Joakim "Jockiboi" är ingen jag har kollat mycket på tidigare, dvs alla hans shower och grejer med Hanna Widerstedt, utan det är nu när han har bättrat sig och gör videos med superfina Jonna som det är jätteroligt att kolla på, speciellt alla pranks, dom är alltid lika roliga att kolla på! Även fast dom kan vara lite grova ibland, hehe.
 
 
 
Jag bara kunde inte göra denna listan utan att ta med underbara Tova. Jeeeesus vilken tjej. Hur hon orkar fortsätta trots allt hat hon får dagligen är såååå starkt. Hennes videos är alltid roliga och hon får en alltid på bra humör. Fler som henne borde finnas här i världen!! HON ÄR SÅ FIN OCKSÅ, det är inte okej!!! 
 
 
 
 
sandra

gillar också therese lindgren :)

Skogsraah ☾

Therese är verkligen bäst :)

Anna

Åh, jag tycker om Therese Lindgren! Gillar även Felicia Bergström och Sofie Pettersson som inte du har med :)

johanna

Fin blogg du har!
Har frågestund på bloggen,
Kika gärna in och ställ frågor i min frågestund!

ISA

varför får sista tjejen så mycket hat? är hon provocerande eller? Therese är UNDERBAR!!

linah

åh therese:D<3

miningalinn

Gillar också theres videos!:)

Sv: Jasså jag gillade den inte..:)

Lydia Elstig

Älskar alla dom!

N

Haha älskar jockiboi och jonnas prank!

Amanda

tack för youtube tipsen, måste kollas på :)

Pauline

kollar aldrig youtube :o

Netti

Vilka bra tips! :-D

Ida - foto & häst

Så roligt inlägg!! :D ääälskar therese!!

Klara Andersson

bra favoriter

Alice

Jag äälskar therese och kammi, dom enda jag kollar på typ, världsbäst!

Rebecka

Älskar Therese!

Svar:
Ja, jag älskar Glossybox :D

Ha en fin kväll ♥

Kram

Kameratrollet

Håller jockiboi fortfarande på?

Julia

Therese Lindgren tycker jag är superbra :)

ems

Följer också Tova o Therese så grymt fina och grymma! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress