Tjuhuu!! Idag har varit en fartfylld dag minsann, åt brunch på Ikea med mamma & syster och kollade runt lite där, sen gick vi in i modehuset och shoppade lite kläder & skor och sen har jag bara slappat en stund och efter det for jag & mamma till biostaden och kollade på bio! En av dom roligaste & bästa filmerna jag sett på bio, ÄLSKADE den!! 
 
Men inne i skoaffären så köpte jag ett par nya ballerina! Gillar dom verkligen, dom kostade endast 99 kronor, superbilligt och bra. Det är nog inte bästa kvalitén men har dom mest som ett litet extra par, för köpte ett par vita med spets till skolavslutningen som är hur gulliga som helst & är lite bättre kvalité på. Men dessa kommer jag använda en hel del i sommar också!!
 
 
 
 
Sarah

Kul me nya skor :)

Michailas

Vad fina :)

JUNITJEJ

Jättefina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress