Godmorgon allihopa! Sitter just nu & bloggar i skolan då jag inte hann göra ett inlägg imorse och inte heller göra tidsinställda. Idag slutar vi runt två tiden och då måste jag sticka direkt hem och plugga matte, för runt halv åtta tiden har jag träning med damlaget, vilket jag helst inte vill missa, men får se vad jag hinner. Har dessutom gått och blivit förkyld.. igen. Vad gör ni idag??
 
Nora bååth

Så otroligt fint hår!

N

Visst är det jobbigt.. Direkt när man blivit frisk så kommer förkylningen igen?! Helt otroligt..

Johanna Utterberg

Lycka till med mattepluggandet! :)

Liene Svärd

Åh krya på dig! Hoppas du blir frisk snart.

Tack för din fråga på bloggen. Kommer en video/inlägg i veckan.

Emelie Andersson

Sv: jag bor i Nybro nämligen, lite kul att det var så nära :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Kul att träna med damlaget! :)

Sarah

Va jobbigt att du blivit förkyld :/

Linnea

Åh, vad jobbigt med förkylning! Krya på dig!

Elin

Hoppas att du hade en toppendag och att träningen gick super :)

Krya på dig <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress