God eftermiddag (??). Morgonen bara flög iväg & klockan är ju snart halv tre. Snart är det dags att starta grillen eftersom vi ska få gäster hit ikväll. Så hittills har jag hunnit till affären, städat lite och sminkat mig. Berättade jag förresten att jag badade igen och sprang 5 km igårkväll? Var så skönt nu när jag inte haft en riktig träning på ett tag.
 
 
Nettan

Härlig blogg :) :)

Kika gärna in om du har lust! Ha de bäst :D

MALIN

Vad duktig du är som sprang 5 km! Heja heja! Kram

cassandra

duktigt! :D

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Åh, hoppas kvällen blir superbra! :D

Michelle

Vad skönt! Hoppas grillkvällen blev bra :)

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Hoppas ni fick en härlig dag :)

Gabriella

Åh såå gott med grillat, hoppas att kvällen blev lyckad!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så gott med grillat! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress