Hej, vart håller jag hus hela tiden? Svar: Långviken. Det har blivit som mitt andra hem. Om jag hade kunnat hade jag varit där varje dag. Vilket jag i princip varit denna veckan. Så mysigt att hänga vid basketplanen med högtalaren på högsta volym och sedan grilla några marshmallows eller mysa ute vid vattnet. Definitivt ett av de ställen där jag är som lyckligast!
Alice

men åh vad härligt det ser ut!

FRÖKENTV

super fina bilder :D

Sarah

Va got to grilla marshmallows :)

Tilda Barkselius

Åh vad härligt det ser ut, underbart när man hittar ett sånt ställe!

Anita

Fina bilder <3

CAMILLAESI

låter as nice. Grillade marshmallows är så goda :)

Martina

Låter underbart! Och vilka härliga bilder!!

Martina

Låter underbart! Och vilka härliga bilder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress