Efter en middag ute med familjen på avslutningskvällen och en hel dag med utspring och annat var mina fötter helt döda efter mina klackar. Så från restaurangen till bilen och hem till huset så gick jag barfota. Inte varje dag man går igenom stan i långklänning och barfota fötter. Men det var skönt!!
Anonym

Jag älskar att gå barfota och det hade jag också gjort :-D Kram

Hedda Egerdahl

Herlig!

Mallan

Haha men åh vad härligt och springa runt barfota! :)

Linda HolEriks

Det är ju så skönt att gå barfota! Men jag brukar alltid lyckas kliva på vassa saker.

CAMILLAESI

Kan tänka mig att fötterna är helt döda efter en hel dag med klackar. Det låter som en kul dag förresten

Gabriella

Härligt efter en dag med klackar!!

MADDISENJ.SE

Det där har man gjort många gånger efter galna nätter i höga klackar :D

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så mysigt!

Gått barfota har jag gjort en del, blir tokig när man har höga klackar efter ett tag, så skönt då att släppa fötterna fria! :D

Cassandra

Haha häftig känsla ändå att springa barfota :D

Tilda Barkselius

Finns inget bättre ön att gå barfota efter man promenerat runt i obekväma skor :)

Sara

Haha :D

MALIN

Tråkigt med regn.... Inte roligare att gå barfota! Kram

Bambi

Finns ju seriöst ingenting som är mysigare än att ta av sig ett par obekväma skor och gå barfota :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress