När jag klippte mig på min födelsedag i April köpte jag även med mig denna hem. Det är ett silverschampoo från Lanza som kostade 250 kr. För er som inte vet vad silverschampoo är så är det ett schampoo som helt skonsamt "bleker" blont hår och tar borta gula toner och gör det ljusare. Det sliter inte alls på håret och är helt sulfat-fritt! Använder inte det varje gång jag duschar för man ska inte använda det alldeles för ofta. Men varannan gång oftast. När man applicerar det ska man låta det sitta i ett tag, ju längre desto större effekt har det, så jag brukar låta det sitta i ganska länge innan jag sköljer av det och applicerar balsam. 
Amanda

Vilket bra tips! :) Dock blir mitt hår så torrt av silverschampo så jag brukar köra på silver inpackning istället :)

CAMILLESI

Vad nice att det är sulfat fritt. Det är så svårt att hitta schampon som är det nuförtiden

Netti Starby

Om jag hade varit blond så skulle jag också använda silvershampo :-D Kram

Mallan

Tycker det är så smidigt med silvershampoo, speciellt när håret tenderar att få en gulare ton efter några duschar :)

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Svar: ja det ska bli skoj att få träffa lite andra bloggare :)

Anonym

Tack för tipset!

Anonym

så kul med lite tips :)
jag använder silverschmpo från kevin murphy men kanske ska testa denna då :) den låter bra!

Gabriella

Bra tips!!

Alice

Tack för tipset!

Tove Arvidsson

Jätte bra tips, men sliter inte silver schampo på håret?

zaisha

vilket bra tips synd bara att jag inte har blont hår :P

Martina

Har en serumliknande produkt från det märket som är superbra! :)

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Jag använde alltid ett från Loreal när jag var blond men det var många år sedan :P

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Jag använde alltid ett från Loreal när jag var blond men det var många år sedan :P

Sara

Det silverschampot är grymt! :) Men vad mycket du fick betala för det, rekommenderat utpris för den är 199 kronor :) Jobbar på frisörsalong nämligen, haha ;)

Ida

åh måste köpa ett silverschampo, tack för tipset! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress