Morsning! Vaknade vid halv sex idag och märkte att NIO stycken fransar har fallit av vänster öga, alltså extension-fransarna från min förlängning som jag gjorde i förrgår (!!!). Det ska hålla i 3-4 veckor. Ska ringa in på måndag och se till att få det fixat. Tänker inte betala 500 kronor för något som bara håller två dagar. 

Iallafall! Tänkte köra ett litet träningspass sen vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Kanske kika ännu ett avsnitt av TVD. Vill hålla mig borta från mitt rum så gott det går då jag fick döda TVÅ hopp-spindlar imorse. BLÄ. (fyi, jag grät av rädsla).
 
Kattis

Men bläää, allt som kryper och krälar på flera ben är ju bara så äckligt! Hoppas träningen gick bra!:)

jessy

Duktig du är :D

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Trist att dem föll av så där :/. Är sugen på att göra själv, men hört att det där är vanligt :/.

MALIN

Duktig du är som tränar! Kram

Gabriella

Härligt!!

issa

snygga skor :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress