Hej! Idag var jag uppe med tuppen. Gick upp vid 5.30, bara för att fira mamma innan hon skulle fara iväg till jobbet. För det är nämligen hennes födelsedag idag! Det blev lite morgontårta och sedan runt 11 tiden for jag in till stan och mötte upp henne och käkade födelsedagslunch och ikväll ska vi även ut och äta med familjen. Köpte mitt älskade BUS som jag velat köpa ett tag nu och hämtade även ut mina piller. Nu, städning!
 
Emma -Merakibeauty.se

så gott det ser ut :)

MADDISENJ.SE

Mums vad gott! Grattis till din mamma

Malin

Men yummy vad gott! =)

Victoria

Så himla gott!

a n n i k a

Mumsigt!

FannyFredrica - [Fotografering]

Så gulligt av dig att stiga upp så tidigt bara för att hinna fira henne! :D

JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Sarah

De ser gott ut :)
Grattis till henne :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress