Är du singel? Ja
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man lyssnar på varandra, att man har roligt och att det känns rätt!
Är du kär? Njaa.
Vill du gifta dig? Ja absolut!!
Vill du ha barn? Jaaaaa
Har du haft ett one-night-stand? Nej.




Skostorlek? 
38/39
Din stil? Jag vet inte riktigt vad jag har för stil, är inte classy direkt men kanske lite mer åt street-hållet, diggar iallafall den stilen!
Har du bra betyg? Hyfsat!
Har du några smeknamn? Ja, men för det mesta är det bara Cicci
Vad älskar du? Léenden, redbull, lakrits och att bli kliad.
Vad hatar du? Skönhetsideal, komplex & spindlar.



Har du någon gång varit deprimerad? Japp
Har du tagit droger? Nejnejnej!
Har du snattat från någon affär? Tyvärr ja, hehe
Har du snott någon annans pojkvän? Nej det tror jag inte
Har du sårat någon med flit?Tyvärr ja på denna också, det var otroligt dumt av mig.



Vem träffade du senaste? Luddekudde
Vem skrev du senaste med? :)
Vem litar du mest på? Svårt, men mamma kanske? Så svårt att veta vilka man egentligen kan lita på.
Vem skulle du vilja se ut som? Oj, många. Amber Heard (ok kollade magic mike igår), Beyoncé, you name it



Gråtit offentligt? Ja, men det händer inte ofta
Varit med på tv? Ja! BBC Worldwide bland annat (!!!)
Gråtit över en pojke? Sadly yes
Haft telefon-sex? Hahah nää
Träffat någon över internet? Jao
Blivit tagen av polis? Inte tagen av polis direkt
Blivit kär i en vän? Vet inte, men jo det har jag kanske
Äger du några stringtrosor? Hahah ja
Finaste färgen på underkläder enligt dig? Vitt tror jag, eller svart.

 
 
jessy

Härlig lista! :D

Tuva Björnwall

roligt lista :D

Sara

Kul lista :)

CamillaEsi

kul lista :-D

sandra.

Så roligt att läsa :D
jag älskar också red bull och lakris det är så sjukt gott :D

Alice

Roligt att läsa dina svar :)

Zaisha <3

åhh va roligt att få veta mer om dig :)

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Roligt att läsa! :)
Svar: tack <3. Kände att jag ville ge ett svar på tal!

Netti Starby

Haha vilka roliga frågor och det var jättekul att läsa dina svar! Kram

Lina Lingman

Rolig lista! Älskar att läsa och skriva listor :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress