24 maj 2016

HJÄLP

Allmänt

 
Hej! Idag har jag suttit SÅ länge och fixat med bloggen & funderat över hur jag vill ha det osv. Så JAG VET att headern & designen ser knäpp ut nu & ska fixa det senare idag om jag hinner annars imorgon, har haft så mycket att göra idag, så har inte hunnit med så mycket. Nu ska jag in och köpa klänning och annat inför avslutningsmiddagen! Någon som är duktig på det här med headers och design osv som har lust att hjälpa mig att fixa min header så den blir normalt inlagd??
Ellen Delin

Åhhhh, hade samma problem när jag bloggade här men kommer ej ihåg hur jag löste det. Testa att göra headern lite bredare kanske?

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Sötis, hoppas att det löser sig :)

zaisha

alltså detta med design är så svårt.. har ingen tålamod :p hoppas verkligen det löser sig :D

Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Åh alltid svårt det där med design! Överlåter det alltid till någon annan.

Svar: tack <3

Anonym

jag tycker den är bra som den är :)

sandra'

Oj jag glömde skriva med min adress haha =)

Gabriella

Roligt att köpa klänning!! Jag tycker själv att det här med bloggdesign är jättesvårt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress