Jag har fixat ny design! Vet inte riktigt om jag gillar det än, gillar inte mellanrummet mellan bilderna osv och vet inte riktigt hur jag ska få det fixat, hehe. Men ville ha en bredare samt stilrenare blogg och det tycker jag verkligen jag uppnått, men jag vill veta vad ni tycker! Var det finare med header & så som det var innan eller så som det är nu, utan header??? 
 
 
 
Tilda Barkselius

Jag gillar bloggar med headers, är så kul att få se av blid av vem som ligger bakom bloggen. Men tyckte din design var himla fin!

Martina

Så fin du är! Älskar designen :D

Netti Starby

Jag tycker att det är snyggt med båda två! Kram

MALIN

Fina du :) Jag tycker det är snyggt både nu och innan! Kram

Gabiella

Såå fint!!

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Ha en header, det ger en presentation av vem du är :)

Sara Ekman

fint :)

Malin

Väldigt stilrent och snyggt! =) Gillar både och dock.

cassandra gigel

fint! :D

Skogsraah

Fint!

Linda HolEriks

Jag gillar när det är headers men vissa bloggar passar bra utan också.

VERONICA - fashionblog

Såååå fint!! :) Och så fin bild! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress